Re: Problem z komputerem

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Wed 25 Feb 2009 - 10:29:01 MET

Dnia Tue, 24 Feb 2009 18:50:55 +0100, Dominik napisał(a):

> ja tylko dziwię się ogólnemu najazdowi na Medion
> to po prostu gotowy komp dla osób o niewielkich wymaganiach, nie znających
> się na sprzęcie

...Czyli - w rozumieniu osob znajacych sie na sprzecie - kiepscizna:)
Nie ma co czarowac - Medion ukierunkowany jest w rynek low-endowy,, co wiaze
sie zarowno z cena jak i parametrami. Dlatego to co Ty napisales jest
prawda, jak t co ja napisalem tez jest:)
To tak jak Asus i ASRock. ASRock jest marka Asusa przeznaczana na rynek
low-endowy, i nikt o zdrowych zmyslach nie porowna tego do plyt Asusa.

--
Mark