Re: Jak polaczyc PC z TV-LCD - D-sub - HDMI

Autor: KILu <byter_at_wp.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 22:29:53 MET

szerszen wrote:
> 2-3 metrowy kabel dvi-hdmi to koszt okolo 50 zeta

Eee tam.
www.dealextreme.com/details.dx/sku.8308
Swoja droga jesli ta karta daje przyzwoitej jakosci sygnal VGA, to
faktycznie mozna podlaczyc ja do monitora przez d-sub, a do TV przez
DVI-HDMI. Z drugiej strony jesli karta faktycznie wypuszcza YPbPr, to
najlepiej podlaczyc ja wlasnie w taki sposob do TV. Roznica w jakosci
miedzy sygnalem komponentowym a HDMI bedzie niezauwazalna (pod warunkiem
uzycia w miare dobrego kabla).

k,