Re: Wolny start kompa

Autor: Feromon <ferromon_at_op.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 15:39:42 MET

Użytkownik <suryga@gmail.com> napisał w wiadomości
news:53452597-65a5-49bd-935b-1a50e23c87d0@z1g2000yqn.googlegroups.com...
Witam
Kiedyś bardzo dawno temu jak byłem młodszy pasjonowałem sie
podkręcaniem procków.
Z tego co pamietam najważniejsze było chłodzenie.
Pech chciał że teraz pracuje przy kompie na budowie w kontenerze. I
rano zwłaszcza po weekendzie jest zimno.
Więć teoretycznie idealne warunki do tego komputer chodził szybciej.
A tu za każdym razem, komp potrzebuje kilkunastu minut żeby sie
rozkręcić.
Dlaczego????

Bo nawet podkręcony procesor nie spowoduje, że powolny i zaśmiecony dysk
zacznie szybciej wczytywać system. Może zmień Linuksa na Windowsa? ;))

Feromon