Re: Jak polaczyc PC z TV-LCD - D-sub - HDMI

Autor: Leszek K. <leszek60.wytnij._at_neeostrada.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 14:05:28 MET

Dnia Tue, 24 Feb 2009 13:02:56 +0100, tomek napisał(a):

> Nie znalazłem w specyfikacji 7600GS wejścia YPrPb...
>
> Znalazłem kabel VGA-HDMI
> http://allegro.pl/item560984118_hdmi_vga_1_8m_gold_fv_przewod_exlusiv_qualit_kabel.html
> Sprzedawca zachwala go ale ciekawe jak będzie praktyce?

Mocno to podejrzanie wygląda. W jaki sposób analogowy sygnał z vga jest
zamieniany na cyfrowy hdmi? Nie widać żadnej elektroniki ani zasilania. To
nie ma prawa działać. To n.p.:
http://www.allegro.pl/item530770448_konwerter_vga_audio_do_hdmi_nowosc.html
będzie działać, ale to zupełnie inna klasa cenowa i dodatkowo ograniczenie
rozdzielczości do 1280x1024.