Re: Jak polaczyc PC z TV-LCD - D-sub - HDMI

Autor: OMSON <omson_at_o-dwa.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 11:40:06 MET

tomek pisze:

> Zapłaciłem za tą kartę prawie 300zł. Zakup nowej karty odpada.

  Jeśli kupiłeś niedawno to głupio postąpiłeś. Ja za używanego
Gainward'a GF8800GS PCI-Ex16 (ta wersja ma zamiast drugiego DVI wyjście
HDMI) zapłaciłem 300zł na Allegro - na dodatek karta na gwarancji 12
miesięcznej jeszcze i zmienione chłodzenie na AC Silencer5. Może puść
swoja kartę na Allegro i wybierz jeszcze raz coś co spełni Twoje
oczekiwania?

Pzdr, OMSON