Re: Problem z komputerem

Autor: Mark <tajny_at_adres.w.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 10:02:10 MET

Dnia Sun, 22 Feb 2009 22:33:13 +0100, Dominik napisał(a):

> Nie wiem czemu tak jeździcie po tym Medionie. W DE to dość popularna i
> ceniona marka gotowych PieCów.

...Tak samo jak Packard Bell w Angli.
I takie samo g.., za przeproszeniem. No może troche lepsze, bo ma plyte OEM
MSI, a nie OEM ECSa jak Packard Bell.
Nie zmienia to faktu ze to sa low-endowe komputery, dokladnie odpowiadajace
klasa naszym z hipermarketow. A nawet czasem gorsze, bo przez to ze sa
medionami, a nie skladakami, to czesto maja niestandardowe rozwiazania
konstrukcyjne.
Co do popularnosci w DE sie zgodze, z tym ze jesli swiadomosc komputerowa
niemiachow jest na poziomie meza mojej kolezanki - rodowitego niemca - to
wcale sie nie dziwie. Ciezko takiego przekonac, ze komputer skladany na
zamowienie moze byc o niebo lepszy od "markowego" Mediona.

--
Mark