Re: Który monitor wybrać?

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 08:24:29 MET

Szymon Machel pisze:

> Mogę tylko powiedzieć, że 22 jest "w sam raz". Oczywiście panoramiczny.
> 19 cali w panoramie to nieduży monitor.
>
> Szymon

Głównym kryterium niestety jest cena, a miałem okazję oglądać i porównać
na żywo ten sam obraz na kilku monitorach. W moim odczuciu Philips dawał
najbardziej wyraźny obraz spośród innych, małe napisy były dość ostre i
nie trzeba było się wpatrywać co tam pisze. Oczywiście są dużo lepsze
monitory, ale trzeba wyłożyć ponad tysiąc złotych.
Powiem szczerze, że skłaniam się ku Philipsowi, wahałem się co do
rozmiaru 20" czy 22".

Maru