Re: Jaka mała drukarka do czarnobiałych wydruków małoformatowych?

Autor: Michal Lukasik <michu_l_at_tlenCUT.pl>
Data: Tue 24 Feb 2009 - 02:09:27 MET

Dnia 22.2.2009, Yakhub napisał(a):

> A może po prostu jakaś termiczna drukarka do etykiet? Jakość druku co
> prawda marna (czarny-biały bez odcieni szarości), ale gabaryty
> minimalne, drukuje na wstędze (jak paragon). Do tego tempo wydruku
> błyskawiczne - drukuje w takim tempie, jak wysuwa papier.

Przeczytałem Twego posta dziś rano i wiedziałem czego szukać. ;D

> Problemem mogą być koszty, bo to przeważnie półprzemysłowy sprzęt jest
> i ceny zaczynają się w okolicach 1000zł.

Jak się sprawdzi "w boju" to do zaakceptowania.

> Polecam wszystko, co jest firmowane marką Zebra.

Dziękuję. :D

Miałem dziś okazję przetestować dwie drukarki tego typu
ZEBRA LP2844 i CITIZEN CLP-1001.

http://www.zebra.com/id/zebra/na/en/index/products/printers/desktop/lp2844.html
http://www.citizen-europe.com/printer/barcode/clp1001.htm

Nie miałem za dużo czasu, ale z tego co zobaczyłem obie by się nadawały
(możliwe, że w końcu wybiorę coś innego, ale najważniejsze, że wiem czego
szukać). Skłaniałbym się jednak ku tej drugiej. Jak dla mnie miała więcej
mi przydatnych opcji w samych sterownikach (fajny jest np. wybór
ditheringu przy wydrukach grafiki - jak w poczciwych igłówkach) i bęben na
rolkę papieru. No i akurat cena byłaby na nią niższa.

Człowiek, który udostępnił mi sprzęt używa ich do drukowania naklejek
i niestety nie znał odpowiedzi na moje pytanie dot. papieru, ale myślę, że
nie będzie problemu znaleźć jakiś biały i w miarę dobrej jakości papier
(wstęga) - taki żółty/szary jak do paragonów odpada, wstęga z naklejkami
też się nie przyda.

Jeszcze raz dziękuję wszystkim za odpowiedzi.

--
 \`   Y   (__)  __\`  |  |  |  '/  http://giveawayoftheday.com/