Firmware dla monitora Philips

Autor: Janusz Kruk <jkruk_wytnij_at_op2.pl>
Data: Mon 23 Feb 2009 - 15:27:19 MET

Witam,

Gdzie mogę zassać Firmwares dla Monitora Philips 190s6fg - LCD
Chcę wykonać Update Firmware, gdyż nie działają przyciski, poprzestawiały
się. W centrali Philips powiedziano mi, że należy dokonać update firmware,
ale to może wykonać tylko serwis autoryzowany, bo na stronach webowych są
one nie osiągalne?. A że jest tylko jeden serwis w Pruszkowie, więc zabawa
może drogo kosztować.
Czy mogę samodzielnie to wykonać, a jak tak, to gdzie poszukać Firmware dla
w/w modelu.
Znalazłem tu http://www.givemefile.net/firmwares/monitors/philips/190s6.html
ale niedostępny :-(

--