Re: Notebook do 2100zł

Autor: tg <aa_at_bb.cpl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 23:01:17 MET

http://www.notebookcheck.pl/Lenovo-ThinkPad-R61i-recenzja-uzytkownika.7084.0.html

http://x-kom.pl/index.php?show_prod=31409 +400pln za 3 lata gwarancji

>Który z procesorów w tych laptopach, jest najwydajniejszy?

na chwile obecna wystarczy ci dowolny core2duo, na laptopie za mniej
niz 3kpln i tak nie pograsz a do reszty spokojnie wystarczy nawet
najwolniejszy

marketowe swiecace plastiki i oczojebne diodki w okolicach 1,5-2k pln
sobie odpusc, raczej celuj w solidne wykonanie niz w pare mhz wiecej
za dwa-trzy lata moze bedzie ci tych pare mhz zal, ale co ci po tym
jezeli do tego czasu ci sie ten laptop rozleci? ;)

sam kupilem r61i tydzien temu, tyle ze NF5DMPB za 2,8k pln i chyba jest
to jeden z solidniejszych laptopow do 3-3,5k jakie mialem w rece
a ten tanszy rozni sie tylko bebechami - rama, zawiasy, obudowa sa takie
same

i jako jeden z nielicznych ma matowa matryce, a tego akurat szukalem