Re: Problem z komputerem

Autor: M <M_at_devil.ru>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 15:28:45 MET

> Chłopie markowy komputer to napewno nie "Medion"
> Kto kupuje takie badziewie?????????
> Jeszcze podaj ze kupiłes od "sowexu" ::))

wiem że marka jest u nas zjechana przez same odpady które do nas trafiają
jednak jak zerknąłem do środka komputera to byłem pozytywnie zaskoczony,
naprawdę solidne wykonanie w niczym nie przypomina tego co kupisz w
sklepach pod nazwą modecom tracer logic itp. Gruba blacha 1mm, wszystko
przemyślane, poukładane. Dokładnie tak jak w sprzęcie typu DELL HP.

Chciałbym żeby sprzedawany u nas sprzęt marketowy wyglądał tak jak ten.
Pokaż mi obudowe która w standardzie będzie miała zasilacz fortron.

Nie jest to składak złożony z części dostępnych na rynku tylko podobnie jak
dell hp comaq - sprzęt z części na zamówienie mediona. Samą pytę można
określić jako wypasiona: złącza FW, mini PCI, do kompletu bogaty
frontpanel z czytnikiem kart i pełnym zestawem wejść wyjść:
http://img15.imageshack.us/img15/1816/ss852001.jpg

Co do problemu to go rozwiązałem i jestem bardzo zdziwiony gdyż nigdy nie
spotkałem się z takim przypadkiem. Uwalony był procesor 3GHz northwood.
Dzisiaj zdobyłem taki sam i po włożeniu wszystko śmiga bez problemów.

Przy okazji pytanie, bardziej na grupę o sofcie ale może ktoś tu odpowie:
na obudowie jest naklejka licencyjna XP HOME, sprzęt był niekompletny, czy
jak zainstaluje XP HOME to mogę używac go jako legalny system ???

pozdrawiam
M<