Re: Fake badsectory

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 12:00:05 MET

nom pisze:

> Użytkownik "Shooter" <shooter@wywalto.op.pl> napisał w wiadomości

> Dlaczego szybciej?
> Ma opcję odzyskiwania uszkodzonych sektorów?

Ma opcję remapowania ale uszkodzonych badsecotorów z której dzi sobie
skorzystałem na innym zupełnie dysku.

Jednak ja ma problemy z badsecotrami "logicznymi". myślę ze ponowny
format by pomógł ale nie mogę formatować bo to partycja z danymi
"krytycznymi" dla systemu. jedynie po głowie mi wychodzi backup tej
partycji,przeniesienia na inny dysk sformatowanie jej i wgranie w to
samo miejsce. Jednak trzeba to zrobić pod innym systemem operacyjnym i
dysponować 160GB miejsca.

Dlatego szukam narzędzia online.