Re: Wyłączenie wybranego dysku po czasie

Autor: Korer <._at_.>
Data: Sun 22 Feb 2009 - 00:36:22 MET

Użytkownik "Marcin Wasilewski" <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał w
wiadomości news:gnooju$tfo$1@news.task.gda.pl...

> A nawet z tym jest w pełni sprawny. Dyski w czasie gdy nie są obciążone
> operacjami we/wy "lubią"
> sobie pogmerać po własnych talerzach. Testują wtedy swoją powierzchnię
> relokują obszary, które podczas tych testów sprawiają problemy. To jest
> znacznie bardziej skomplikowane urządzenie niż się niektórym wydaje.

Umiem rozróżnić normalną pracę dysku od natarczywego stukotu.

Pusty dysk, po pełnym formatowaniu (operacja trwała kilka godzin) również
zaczyna coś robić
po jakimś czasie.

Dysk sprawdzony różnymi programami do testów przeprowadzanych przez wiele
godzin -
żadnych błędów.

Poza tym, mam drugi taki sam dysk i tam owe zjawisko nie występuje.

Naprawdę, znam sytuację. Moje pytanie o program nie było bezpodstawne, gdyż
jest to jedyne
rozwiązanie.

Wydaje mi się, że zadałem proste i konkretne pytanie.

Nie pamiętam bym prosił o rady.

Trochę pokory.

Z poważaniem, Zylgeg.

Korer