Re: Podział na partycje a partycja przywracania

Autor: MariuszM <Mariusz[WYTNIJ>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 22:08:00 MET

> Jest fabrycznie aktywowany.
> OdpowiadajÄ…c na inne pytanie, instalator HP kasuje stare partycje i
> zakłada
> je ponownie, tak że stare dane niestety znikają. Jednak możliwe, że u
> Ciebie będzie inaczej, gdyż my posługujemy się wersją angielską
> systemu
> (pracuję w UK). Podejrzewam jednak, że będzie tak samo...

Pewnie będzie tak samo.
Trochę kicha, myślałem, że bezpieczne będą chociaż dane na drugim dysku.
To jest partycja d, ale też i drugi (fizycznie) dysk.
Zastanawiam się czy jakbym podczas przywracania systemu odłączył drugi
dysk, to czy przywracanie by się powiodło i czy uratowałbym dane?
A jak jest z tym 60 dniowym nortonem, od nowa będzie 60 dni?

pzdr.
Mariusz