Re: Komputer z drugiej ręki jaki warto kupić?

Autor: sofu <manhunter1_at_o2.pl>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 20:23:16 MET

Użytkownik "Yakhub" <yakhub@gazeta.pl> napisał w wiadomoœci
news:111750658.20090221174432@gazeta.pl...
W liœcie datowanym 19 lutego 2009 (21:30:18) napisano:
--------
Co prawda jest to komputer kompletnie nierozbudowywalny, ale przy
swojej cenie pozwala na to, żeby za 2 lata wyrzucić całoœć na
œmietnik, i kupić kolejny, podobny, tylko o 2 lata młodszy.

--
Prawda jest taka ze ja przez 10 lat niczego nie rozbudowywałem. Tak sobie
mysle, ze wiele osób tego nie robi, chyba ze musi. Mnie zmusza do tego to,