Win XP - raz startuje, innym razem nie - PILNE !!!

Autor: Benjamin <kapoeira_at_op.pl>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 15:45:02 MET

Witam
Od kilku dni mam problem ze swoim kompem. Po jego włączeniu raz startuje bez problemu, innym razem
pojawia się czarny ekran i kursor myszki (niestety jest on nieruchomy). Czy może być to kwestia
sprzętu, czy raczej softu (jakiś czas temu instalowałem nakładkę Vista Inspirat, potem ją
odinstalowałem i komp chodził ok)? Czy może być to kwestia plików systemowych (może któreś są
uszkodzone) i czy jest jakiś sposób aby je naprawić, oczywiście bez przeinstalowania całego systemu
i wszystkich aplikacji?

Za wszelką pomoc bardzo dziękuję.

--
Pzdr