Re: Podział na partycje a partycja przywracania

Autor: MariuszM <Mariusz[WYTNIJ>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 11:07:29 MET

> Nie wiem jak jest z komputerami stacjonarnymi, ale jeśli chodzi o
> laptopy,
> to program przywracania w hp otaz compaq'ach zaklada partycje na
> nowo...
> Cale przywracanie moze trwac nawet 5 godzin!

Dzięki, o takie info mi chodziło.
Zostanę więc przy fabrycznych ustawieniach.
Tylko, jeśli fabrycznie mam dwa dyski c i d (nie licząc partycji
przywracania), to co po takim przywróceniu systemu i rozumiem ponownym
założeniu partycji dzieje się z dyskiem d i z danymi, które tam są?

pozdrawiam
Mariusz

p.s.
A tak z ciekawości jak fabrycznie jest 60 dniowy norton, to po
przywróceniu dalej będzie te 60 dni?