Re: Podział na partycje a partycja przywracania

Autor: Jurek W <Wywal_to_jurwaw_at_klub.chip.pl_i_to_tez>
Data: Sat 21 Feb 2009 - 10:05:54 MET

Użytkownik "ChrissP." <krzyszp@-tnijto-poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:1j5bevw9ble5z.bxmjxbu9430b$.dlg@40tude.net...
> [...]

HP jest trudny do ugryzienia jeśli idzie o przepartycjonowanie dysku. Po
prostu trzeba w HP siedzieć. Robiłem niedawno podział koledze. Poddał się
pod Paragonem. Systemowy program do partycjonowania daje ograniczone
możliwości.
Co do przywracania, jeszcze tego nie robiłem na HP.
Bez problemów wychodzi to na Acer Aspire - to co masz na innych partycjach
niż systemowa zostaje. Program Acera, uszanuje Twój podział partycji.

Jurek W