Re: ukryta partycja w 390X; PS2 na 2x PS2

Autor: Marek Niedoba <sp9bqj_at_ka.onet.pl>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 16:28:27 MET

Użytkownik "Marek Niedoba" <sp9bqj@ka.onet.pl> napisał w wiadomości
news:gm8r1u$m8b$1@news.onet.pl...
> Witam!
>
> Czy ktoś wie jakim darmowym programem można oglądnąć i ew. skopiować
> ukrytą parycję na ThinkPad'zie 390X.
> Niestety poprzedni właściciel nie miał CD rescure a w IBM chcą za tą
> płytkę krocie.
> Mam również pytanie z innej beczki, czy ktoś z Was wie co zawiera w środku
> kabelek rozdzielający PS2 na mysz i klawiaturę do tego laptopa.
>
> pozdrawaiam Marek

napiszę co zrobiłem, przygotowałem bootowalną CD z Partition Magic i
zobaczyłem ukrytą partycję a w zasadzie informację, że zawiera W95.
Przygotowałem CD z WDclear i skasowałem wszystko -działą podobnie do low
format, potem FDISK i mam tym sposobem o kilkaset MB większy dysk.
Dziękuję biały kluczu za poradę.

                          pozdrawiam Marek