Re: Maly laptop, netbook?

Autor: Martti <nie.chce_at_spamu.com>
Data: Fri 20 Feb 2009 - 10:05:37 MET

Użytkownik "BAREK" <barek@plusnet.pl> napisał w wiadomości
news:499e68fd$1@news.home.net.pl...
> Witam!
>
> Myślę nad zakupem małego lapka- około 1kg, do pracy nad dokumentami,
> internetu i troszkę multimediów, gierki praktycznie nie wchodzą w grę.
> Kryteria doboru;
> -czas pracy na baterii,
> -wszelaka łączność; od WiFi przez BT po UMTS/GSM
>
> W tej chwili najbardziej podoba mi się Samsung NC10, co jeszcze można
> wziąść pod uwagę, cena jeśli jest adekwatna do możliwości i wykonania nie
> ma decydującego znaczenia- oczywiście nie chciałbym wydać więcej niż
> 2000-3000 PLN, aczkolwiek...
>
> Bartek

Witam,

jesli tylko netbook wchodzi w gre, to ten samsung jest rzeczywiscie bardzo
fajny,
pracowalem na Eee, NTT corino i chyba na samsungu najszybciej sie
przyzwyczailem...
Jednak jesli nie musi to byc netbook, to polecalm HP 2510p, teraz na nim
pracuje
i uwazam, ze jest rewelacyjny.
Dlugi czas pracy na baterii, naped DVD wbudowany,
wygodny touchpad, matryca 12" no i wydajnosc. Ja nie mam w swoim modemu
UMTS, reszta jest.
cena na alledrogo od 2300 za sprowadzanego ze stanow do 3300 za nowke z FV.
A swoja droga zastanawiam sie czy rzeczywiscie HP uznaje gwarancje tylko na
podstawie
service-taga z obudowy, lapka kupionego np. w stanach?
Sprawdzal to juz ktos?

Martti