Re: gdzie się podziało zestawienie kart graficznych

Autor: Qbab <barbaszAT_at_poczta.onet.pl>
Data: Thu 19 Feb 2009 - 10:56:55 MET

OMSON pisze:

> Nie, nie - dobrze widzisz - niestety nie ma tutaj zestawienia takich
> starych kart...

> ...niestety nie wiem w tym momencie co Ci poradzić - musiałbym sam kopać
> w necie...
>
> Pzdrawiam, OMSON

dzięki, czasem dziwię się jak takie fajne stare rzeczy znikają, przecież
nie mogę sobie wszystkiego trzymać na dyskach :) a przydają się jak się
robi jakieś wykłady itp. Ostatnio np. zrobiłem porównanie rozmiaru
ściezki i ilości tranzystorów w prockach na przestrzeni lat i wielu
młodych było w szkou jak widzieli wyniki z lat 70 :) a wszystko w
nawiązaniu do tematu "nano".

Dzięki za pomoc.
pozdrawiam
Qbab