Re: Zwolnił pendrive :(

Autor: Mikolaj Tutak <mtutak(a)nixz*net_at_send.no.spam>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 19:59:46 MET

/// kaszpir /// wrote:

> Bad blockiem nie , bo strasznie długo by to trwało :(

No to wyzeruj :| Nie musisz kibicowac - idz na spacer czy cos ;-)

> Ale zerowałem diskpartem (clean all) , chyba nie ma żadnej różnicy ???

Owszem. Badblock zeruje sektor po sektorze różnymi paternami 0x00, 0xFF,
0xAA, 0x55 (nastepnie weryfikuje te dane). Diskpart zeruje tablice partycji
(jeden sektor).

> Spotkałes się wogóle z takim problemem ?
> Jeśli badblock pomoże to zapuszczę kompa na noc i niech zrobi ...

Owszem. Kiedyz zwolniła mi karta SDHC PQI z 12MB/s do jakiś 5MB/s.

> Czego to jest wogóle wina ?

Kontrolera i czegos tam. To by wiedzial moze producent.

> Zdejmuję partycję , zakładam i ciągle za niski transfer :(

Zakładanie kasowanie i partycji tu nie pomoze.

--
pozdrawiam
      Mikolaj