Re: Niestabilny system.

Autor: Kowal <kowalik_k_at_op.pl>
Data: Wed 18 Feb 2009 - 07:18:49 MET

Użytkownik "gargamel" <smerfowa@dolina.eu> napisał w wiadomości
news:gnfa11$kha$1@news.wp.pl...

> zrobiłeś test pamięci, zrób jeszcze test dysku (np: MHDD), zmień taśmę
> dysku (może byuć uszkodzona), zmierz woltomierzem napięca na zasilaczu,
> jeśli sprzęt bęszie ok to problem wirusuf, a przed instalacją czyściłęś
> MBR?

Wirusów na 100 % nie ma bo system był instalowany kilkakrotnie na nowo więc
wirusy odpadają. Napięć nie mierzyłem, wymienie zasilacz i zobacze jak
będzie to wyglądało, dysku nie testowałem, to też zrobie a MBR to ma się
chyba nijak do takiego zachowania, system startuje więc MBR jest OK, i taśmy
też nowe założe.