Re: Zwolnił pendrive :(

Autor: /// kaszpir /// <as_at_as.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 20:15:04 MET

> Wsadz to do linuxa i za pomoca "badblocks -w -f -p 1 /dev/sdX" wyzeruj go
> porządnie, nastepnie złóż partycje zaczynajaca sie od 64 sektora (nie od
> 63 jak czeto sie widzi!). Powinno pomoc ;-)

Niestety ciągle zapis max 9Mb/s :(

Próbowałem diskpartem , używałem Clean ALL , założyłem partycję od 64sektora
i nie pomogło ...
Pod vistą próbowałem formatowac także i ciągle transfer taki sam :(

Po wyzerowaniu diskpartem nie było na pendrive niczego (brak partycji i itd)
, założyłem partycję i coągle niski transfer :(

Zupełnie nie wiem co zrobić :(