dlaczego Windows przełącza klawisze myszy?

Autor: Babok <nie.m_at_babok.ów>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 19:03:03 MET

Witam

Do tej pory pracowałem na 2 komputerach z XP i na wszystkich zdarzało się,
że klikałem lewym klawiszem i wyskakiwało mi menu, co zrobić z plikiem. Było
to głupie, ale mało uciążliwe. Ale teraz działa mi tylko jeden klawisz
myszy i ustawiłem tak, żeby to był lewy klawisz. Ale średnio co 15 minut
okazuje się, że nie mogę niczego zaznaczyć i jest to lekko wk%&$^#^##$^#@^.
Czy to jakaś kolejna cudowna opcja utrudnienia dostępu? Konkurencja dla
"Klawiszy Filtru" i "mouse gestures" Opery? Co z tym zrobić?

Z góry dziękuję za pomoc.