Re: jaka drukarka atramentowa?

Autor: MC <m5c_at_go2.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 14:31:46 MET

Użytkownik "Kubuś Puchatek" <kamil_mm@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
news:op.uphs8k1be002os@elprim1...

> Nie śledzę wątku od początku i może w tym tkwi problem, ale czy dobrze
> rozumiem, że twierdzisz jakoby koszt wydruku 1 cz-b strony na drukarce
> atramentowej był niższy niż na laserowej?

To ja tak twierdzę, ale to nie dotyczy generalnie całej technologii tylko
niektórych modeli.

> Jeśli tak, to możesz rzucić nazwą tej atramentówki? Sam szukam czegoś do
> czarno białych wydruków, druk raz dwa razy w miesiącu, ale na raz 300
> stron.

Nie ma atramentówek tylko mono, więc polecam ci ten model, który wymieniłem.
F735 z HP. Są też atramentówki tanio drukujące, przeznaczone do bardziej
intensywnej eksploatacji, ale droższe, w granicach 2000 zł. To Cię chyba nie
zainteresuje.