Re: Kopiowanie dysku - która metoda?

Autor: Osadnik <osadnik.www_at_wp.pl>
Data: Tue 17 Feb 2009 - 00:07:55 MET

Zygmunt M. Zarzecki pisze:

> [...]
>>> 2. Użyć oprogramowania które robi kopie dysku 1:1.

> Kurde, ładujesz linuksowe distro na pendrive albo na płytkę cd,
> startujesz i sruuu.

Windowsowy sie poddał. dokładniej CopyWipe.
W jaki sposób się poddał? jak trafił na badsectory to sie zapętlił wraz
z dyskiem.
Na noc teraz puszczę wersję z DD.
Pytanie czy DD kopiuje tylko dane czy też struktury fizyczne tzn żeby
nie skopiowało i badsectorów ;)
Tak sie dopytuję bo im bardziej będę dysk męczył tym prędzej mogę tracić
na nim dane.