Zwolnił pendrive :(

Autor: /// kaszpir /// <as_at_as.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 22:00:46 MET

Witam !

Posiadam Pendrive reporter XPress 4GB. Jak kupiłem go to miał zapis około
15-17MB/s , odczyt około 30MB/s ...

Pokusiło mnie jednak aby zrobić z niego bootowalny pendrive do HirenCD :(

http://www.hiren.info/pages/bootcd-on-usb-disk

Efekt jest taki że się Hiren odpala z pendrive , ale zapis spadł do około
8MB/s , odczyt także jest słabszy :(

Sformatowałem pendrive ale nic to nie pomogło. Próbowałem formatowac jak fat
, fat32 , ntfs , różne dawać wielkości klastera i nic ...

Odpaliłem diskparta i poleceniem clean wyczyściłem pendrive i założyłem na
nim partycję (logical primary) i też nic nie dało :(

Zupełnie nie wiem jak "odzyskać" transfer :(

Znajomy jeden który ma taki sam pendrive co ja nie robił z niego
"bootowalnego pendrive z Hirenem" i u niego transfery są o wiele wyższe niz
u mnie :(

Nie ma już pomysłu :(