Bramka VoIP do Skype: PENTAGRAM FreeQALL czy D-LINK DPH-50U

Autor: Piotrek <aa_at_aa.pl>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 15:55:24 MET

Witam,

Nie wiem czy to odpowiednia grupa, ale zapytam, ewentualnie poproszę o
wskazanie bardziej odpowiedniej grupy.

Poszukują dobrej bramki VoIP do Skype'a, chodzi mi o niezawodność bramki,
brak ciągłego zawieszania się i problemów z rozmowami... ważne jest także,
aby umożliwiała integrację standardowej linii telefoniczną z linią VoIP, a
przy tym aby tradycyjna linia telefoniczna działała po wyłączeniu komptera!

Skype aktualnie nie rekomenduje żadnej bramki, więc słabo to wygląda z ich
strony!
Póki co znalazłem dwie bramki nad którymi się zastanawiam, poprose o
podpowiedź co wybrać, ewentualnie co innego:
PENTAGRAM FreeQALL Skype Gateway
D-LINK USB DPH-50U

Pozdrawiam, Piotrek