Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?

Autor: shaman <noone_at_nowhere.com>
Data: Mon 16 Feb 2009 - 14:15:22 MET

Polecam używane komputery DELL po leasingu. Może być taki o jakim pisał
marfi - ale lepsze są w tej ciut większej budzie "desktop" - też je
można postawić pionowo a w środku dużo luźniej. Dobry, wydajny i bardzo
cichy sprzęt. Jeśli nie zamierzasz grać w wymagające gry 3D to spokojnie
wystarczy. Mamy w pracy takie DELLe P4 HT 3.0 GHz i naprawdę są fajne.

Dla siebie ostatnio kupiłem za 200zł Athlona 64 3200+ na płycie MSI
K8NGM2 (NF6150/430) + 1GB DDR. Nic szybszego mi nie potrzeba.
Cool'n'Quiet + ustawienia SmartFan w BIOSie dbają o to żeby komp był
prawie bezgłośny.

Kupowanie C2D tylko dlatego żeby "być na czasie" jest dla mnie bzdurą.
Za grosze można mieć naprawdę dobry sprzęt do pracy, netu i prostych
gierek. W dodatku z legalnym WinXP Pro PL.

PZDR
shaman