Re: myszka radiowa ale nie na 2.4GHz

Autor: <adresss_at_poczta.pl>
Data: Sun 15 Feb 2009 - 17:18:52 MET

On Thu, 12 Feb 2009 06:52:35 -0000, "G Nowak"
<gnowak84@gmail.usun.kom.zostaw.com> wrote:

>Masz jakies realne dowody na to, iz myszka bezprzewodowa gryzie sie z
>wifi/bt? IMHO to raczej kwestia jakosci myszki/odbiornika.

a dlaczego ma sie nie gryzc - myszka toz to gryzon.

mam notebooka toshibe i jak startuje to przy uruchamianiu sie
bluetooth'a jest ostrzezenie i mozliwych zakloceniach z wifi. Ot co.
Wystarczy ze masz swoje wifi na kanale 1, sasiad na 6, a drugi sasiad
11 i - czyli zajmuja cale pasmo na 2.4. A bluetooth to gdzie niby
pracuje? To musi sie nawzajem zaklocac (interferowac), tylko kwestia
odpornosci/selektywnosci/mocy/kanalow itp.

Ja nie chce dyskutowac na ten tamat, tylko zadalem pytanie czy sa w
sprzedazy inne rozwiazania niz na 2.4GHz. Kiedys byly.

--
ThinkXtra