Re: Komputer z drugiej ręki - czy warto?

Autor: Animka <animka_at_to.nie.ja.wp.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 18:38:58 MET

  Jacek Maciejewski napisał/a:

> Owszem. Dopóki w technice komputerowej nie powstanie całkiem nowa jakość
> (np. rozumienie komend głosowych) trudno sobie wyobrazić by dlo domowych
> zajęć jak internet, filmy, ogladanie obrazków z imienin, sporadyczna edycja
> plików dźwiękowych czy napisanie podania w Wordzie był potrzebny szybszy
> komp niż jakies 2GHz. Wystarczy taki procek plus 1GB pamięci.

To znaczy, że znasz lepsze programy niż Word, czyli cały Office? Może
masz na myśli Open Office? Jesli korzystałeś z jeszcze lepszych
programów, wymagających mocniejszych komputerow, to proszę, wymień je tu.

Tylko jak już
> kupisz używkę to wymieć kurze z radiatorów i zasiłki. A w ogóle to kupuj z
> kimś kto się zna. Jak się sam dosyć znasz to kup w częściach na Allegro,
> bardziej dopasujesz sobie parametry.
> Sam jadę obecnie na nForce2+Barton 2800+ +2GB RAM +160GB dysk i zapewne
> jeszcze długo tak pojadę.

Jaki Twoim zdaniem jest najlepszy, naj-naj wydajny komputer. Wymeń co to
za komputer.
Czyli np. do skonstruowania bomby to już taki jaki kolega sofu wymienił
nie nadawałby się?
Do czego w sumie komputery są używane jak nie do grafiki, Worda i internetu?
(nie mówiąż już o zastosowaniach w medycynie i automatyce, bo to już
inna dzedzina niż zastosowania biurowo-domowe).

--
animka