Re: Czy ktos zna taki odtwarzacz mp3/4?

Autor: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!_at_o2.pl>
Data: Sat 14 Feb 2009 - 16:37:25 MET

On Fri, 13 Feb 2009 22:16:36 +0100 KILu wrote:

> Zalezy Ci raczej na ilosci funkcji i bajerach, a nie na jakosci dzwieku
> czy funkcjonalnym menu, tak?

Chciałem sobie zmienić odtwarzacz po prostu ;-)
Bawiłem się troche zabawkami kumpli i z tego co zauważyłem, to na większym
wyświetlaczu dużo łatwiej przeszukuje się duże ilości muzyki, a panele dotykowe
sprawiają wrażenie jakby się 'przycinały'.

Moje wymagania są takie: pamięć zewnętrzna, troche wewnętrznej, transmitter FM(przede wszystkim) i dalej jeżeli to już ma obsługę avi/fv/mpeg/jpg/bmp to i TV-out by się przydało.
No i najlepiej, żeby miało klawisze niż touchpanel.

W sumie zapatrzyłem się na to -> http://allegro.pl/item546664397_ainol_16gb_v6000hda_optimus_full_hd_mp4_4_3_tv_out.html

Cena spora i tak właściwie to nie wiem, czy to ma ekran dotykowy czy nie.
Jeżeli to nie ma takiego ekranu, to byłbym chyba nawet skłonny to nabyć.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb