Re: Windows NT

Autor: Maciek \ <babcia_at_jewish.org.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 22:02:35 MET

On Fri, 13 Feb 2009 19:54:15 +0100, Grzegorz Brycki
<grzegorz.brycki@op.pl> wrote:

>Witam,
>
>Mam bardzo drogie oprogramowanie specjalistyczne, ktore pracuje tylko na
>NT (nie pytajcie mnie dalczego), ale wersja na XP kosztuje następne
>kilkadziesiąt tysięcy złotych.

Zabezpiecznie kluczem sprzetowym? Spotkalem sie z identyczna sytuacja
jesli chodzi o licencjonowanie przy sofcie medycznym dedykowanym dla
lekarzy homeopatow. Kupilem lekarce uzywany komp z licencja OEM-owa -
soft nie wymagal jakiegos wypasionego sprzetu wiec nei bylo problemu
ze dziala wolno.

>Pytanie skąd wziąć legalną wersję NT?

Kup pakiet na Allegro czy eBay-u. Koszt wersji pudełkowej z drugiej
reki to 500-600 PLN-ow. OEM jest o polowe tanszy ale byl sprzedawany z
konkretnym sprzetem. Będzie dzialac i raczej nikt sie nie czepi przy
jakiejs kontroli gdy wyjasnisz ze stary komputer padl ale jak
potrzebujesz pewne na 100% to tylko box.

Swoja drogą to zastanawiam sie jak by potraktowano instalację OEM-a
ktorego dostalem w prezencie bez sprzetu i ktry nigdy nie byl
instalowany bo na maszynie byl postawiony od nowosci Linux. Mam
takiego OEM-a na polce i zastnawiam sie jak by potraktowano jego
instalacje.

Zdrowko