Re: Przenośny dysk na USB

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 18:09:26 MET

Użytkownik "123" <zero@zero.com> napisał w wiadomości
news:gn3blt$iib$1@nemesis.news.neostrada.pl...
> Witam!
>
> Wybieram się na giełdę w celu kupienia przenośnego
> dysku podłączanego do USB.
> Chcę go używać głównie jako dodatkowy dysk do laptopa
> (wewnętrzny ma 160 GB), ale nie tylko. Także do
> przenoszenia danych między komputerami, w tym
> z funkcją synchronizacji.
> Ważne dla mnie cechy:
> - możliwie duża pojemność (320GB to minimum)
> - zasilanie wyłącznie z "pojedynczego" kable USB
> - lekkość i małe wymiary (laptop do lekkich nie należy)
>
> Czy Seagate Free Agent Go 320 GB jest rzeczywiście
> [...]

Kupiłem i użytkuje w firmie dokładnie taki
Jest jak dla mnie rewelacja, Miałem obawy co do zasilania (bo kabelek z
podwójnym wtykiem USB jest opcją) ale tam gdzie moja obudowa "Made in
Chińczyk w garazu" z dyskiem 40GB nie dawała rady z zasilaniem, ten sobie w
najlepsze pracuje.
Druga ciekawa rzecz - jak nie uzywasz dłużej to sie dysk powoli sie
zatrzymuje :) jak znowu chcesz coś nagrać to się rozpedza momencik i jedzie
dalej. Chyba sobie taki do domu tez sprawię

Wada - ten lakier niestety łatwo sie rysuje, w zestawie nie ma pokrowca.

Pozdrofka.

--
Irokez