Re: Jak odzyskać tablicę partycji

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 18:33:47 MET

ant pisze:

> Weź, może kontroler IDE Ci zdycha.

Właśnie teraz szukałem trochę na necie i wg wielu podobny problemów na
forach wygląda mi to na kontroler IDE.
Sprawa jest o tyle dziwna, że jak podpiąłem dwa dyski to je wykrywał,
ale CD-ROM już nie.
Może zaryzykować flash BIOSU?? A jak nie to będzie trzeba wymienić
płytę, jeszcze jest na gwarancji.