Re: Jak odzyskać tablicę partycji

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 17:57:06 MET

Dzięki, a jeszcze jedno pytanie dotyczące BIOSU i kontrolera IDE.
Czy jest taka możliwość, że tam coś nawaliło i po prostu nie rozpoznaje
prawidłowo struktur dysków. Np. nie chce mi wykryć napędu CD-ROM, miałem
jeszcze stare sprawne napędy i ich też nie widzi. A np. teraz zamiast
numeru seryjnego dysku na IDE, w BIOS-ie pojawiły się same znaczki, dysk
był formatowany na ext3, ale leżał bo to tylko 4GB.
Wpiąłem go teraz i przez GParted również jest widoczny jak niesformatowany.
Być może, że z dyskami jest wszystko OK?? Sam już nie wiem, chyba wezmę
w poniedziałek dysk i napęd do pracy i tam podepnę.