Jak odzyskać tablicę partycji

Autor: Maru <m.grucel_at_neostrada.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 17:14:15 MET

Witam,
ponownie piszę posta, ale tym razem chodzi mi o odzyskanie tablicy
partycji, może tędy droga.
Do dysku Linuksowego udało mi się dotrzeć do plików za pomocą Testdisk,
ale niewielka to pociecha, bo dysk był jako testowy z Ubuntu więc nic
ważnego tam nie miałem.
Drugi natomiast był FAT32 z dwiema partycjami i tu jest problem,
Testdisk nic nie widzi, nawet przy głębszym szukaniu. Niby struktura
dysku OK, ale podziału na partycje nie widać.
Na razie nie chcę wiele grzebać żeby całkiem nie zniszczyć danych. Z
tego co wyczytałem FAT32 ma kopię zapasową tablic partycji, jak ją
odczytać czy może w pierwszej kolejności wybrać zapis MBR?
Struktura dysku nie jest widoczna nawet pod dosowym fdiskiem, niestety
zanim znalazłem Testdisk próbowałem naprawić bootsektor z dosa, ale i
tak wyrzuciło, że nie jest to możliwe.
Czy jest jeszcze jakaś szansa na odzyskanie struktury dysku i danych??
Pozdrawiam i proszę o pomoc.