Czy ktos zna taki odtwarzacz mp3/4?

Autor: Sqeeb <sqeeb!cut.this.off!_at_o2.pl>
Data: Fri 13 Feb 2009 - 15:37:44 MET

Witam.
Z góry przepraszam że wysyłam do kilku grup na raz, ale zależy mi na jak najszybszym znalezieniu odtwarzacza mp3/4. Moją uwagę przyciągnął ten pentagram -> http://tinyurl.com/b42gpz Brakuje mi w nim tylko pamięci zewnętrznej. Zna ktoś taki produkt, który będzie miał wbudowany akumulator, odtwarzał mp3/jpg/ebooki, miał wbudowany transmiter FM i do tego posiadał możliwość rozbudowy pamięci czyli pamięc zewnętrzną? Oczywiście cena dla mnie ma znaczenie, ale załóżmy narazie że bierzemy wszystko pod uwagę.

Z góry dziękuję za odpowiedź.

--
Pozdrawiam,
Sqeeb