Re: Trzeci monitor - jest szansa?

Autor: Mariusz Kruk <Mariusz.Kruk_at_epsilon.eu.org>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 12:08:57 MET

epsilon$ while read LINE; do echo \>"$LINE"; done < "Andrzej S."
>Do pracy biurowej.
>Czy kompletując karty należy trzymać się jednego producenta?

A po co? Jak pisałem, miałem S3 i Tridenta na raz. Robiłem też i inne
eksperymenty i nie miałem problemów. I nie widzę żadnego teoretycznego
uzasadnienia dla takiej praktyki.

--
d'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'`'Yb Borg Moderator: The topic is irrelevant. You
`b  Kruk@epsilon.eu.org   d' will be assimilated.