WiFi, a zdalny monitoring.

Autor: ąćęłńóśźż <usunto_at_wp.eu>
Data: Thu 12 Feb 2009 - 08:48:01 MET

Nie bardzo wiem, na której grupie zapytać, a sprawa dla mnie pilna.
Jest budynek z siecią WiFi.
Nie sprawdzałem jeszcze parametrów i rodzaju sieci, ale laptopem da sie łączyć z internetem.
Potrzebujemy tam zrobić monitoring stawiając jakąś kamerkę z WiFi tak, żeby był zdalny podgląd pomieszczenia z innej lokalizacji.

Pecet to grupa sprzętowa i o sprzet pytam: jaką kamerkę możecie polecic.
Nie chodzi o rozbudowane rozwiązania składające się z kilku elementów, tylko o jakieś jedno niewielkie pudełko z antenką i szkiełkiem (+ kabelek do zasilania).
THX