Re: Pilot do pc

Autor: muzzy4 <muzzy4_at_poczta.onet.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 02:30:13 MET

Uzytkownik "Logan" <Logan_news@gazeta.pl> napisal w wiadomosci
news:gmj2qb$nst$1@inews.gazeta.pl...
> Szukam fajnego pilota do sterowania stacjonarnym pc.
>
> -bluetooth ( moze byc z adapterem na usb)
> -male gabaryty
> -wygodnie rozlokowane klawisze
> -mozliwosc sterowania kursorem+lewy/prawy klawisz (moze trackball, albo to
> co w starych notebookach bylo przed touchpadami?)
> -cena do 300zl
>
> Znacie/uzywacie cos takiego ?

A cos takiego?:
http://allegro.pl/item551379557_pilot_pc_medion_usb_bcm_od_1zl_okazja.html
Mam, dziala swietnie. Odbiornik lezy gdzies za kompem podlaczony do USB a
komp reaguje na pilota z trzech innych pomieszczen (nie probowalem przez
sciany) Jest "bogato" konfigurowalny. Wady: kursos sterowany strzalkami
(trachball bylby idealny) no i gabaryty moga Ci nie odpowiadac bo jest
wielkosci normalnego pilota do TV.

pzdr
Muzzy