Re: Tuner TV na USB

Autor: dziobu <xxxxxxxx_at_xxxx.xx>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 15:10:23 MET

Dnia 2/11/2009 2:29 PM, Użytkownik 123 napisał:
> Witam!
>
> W komputerze stacjonarnym mam kartę TV podłączoną do PCI.
> Karta ta jest podłączona kablem do gniazda telewizji kablowej.
> Dzięki temu mogę oglądać i nagrywać programy TV na komputerze.
> Coraz częściej pojawiają się oferty tunerów TV podłączanych do USB,
> wyglądające jak pendrive. Jak w takim wypadku wygląda pobieranie
> sygnału telewizyjnego (i ewentualnie radiowego)?

Dokładnie tak samo. Podpinasz do takiego tunera antene/kablówke/inny
sygnał jesli obsługuje. Taki tuner sam w sobie nie odbiera nic
(przynajmniej nie widziałem takich).

Jesli masz Viste to kupując upewnij się że są sterowniki do tego systemu
(sprawdź na stronie producenta, a nie od sprzedawcy "napewno się da").

--
Pozdrawiam
dziobu