Karta graficzna do "media center"

Autor: MarlonB <zyrafa_at_wieloryb.kon>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 13:15:08 MET

Witam.

    Mam starego kompa, z którego chciałbym zrobić coś w rodzaju media center
podłączonego do LCD przez DVI.

Athlon XP Barton 2800+
Ram 1,5 GB
A7N8X-E Deluxe
Chieftec 360W

Założenie jest takie, aby pobierał jak najmniej prądu (w tym celu procesor
będzie pewnie skręcony na maxa, na tyle aby dawał jeszcze radę) - będzie
służył do wyświetlania filmów HD (fajnie by było FullHD), internetu oraz do
popbierania plików w nocy i gdy jestem w pracy - i nie chodzi o nielegalne
pliki :)

Widziałem 2 karty:
- GeForce 6200A 256MB DDR2/64bit pasywne chłodzenie - ? W
- GeForce 7600GS 256MB DDR2/128bit pasywne chłodzenie - ok 30W

Czy ktoś może mi doradzić co wybrać? Która sprawdzi się lepiej z
wyświetlaniem wyższych rozdzielczości oraz będzie pobierała jak najmniej
prądu? System pewnie wybiorę WinXP lub WinXP Media Center.

Pozdrawiam.

M.