Pomocy !

Autor: <marcinwalczak7_at_gmail.com>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 11:02:40 MET

Witam,

Od niedawna pojawił mi się problem z poprawnym działaniem internetu /
notebook Acer Aspire 3693 + Huawei E630 - chodzi w Blueconnect./
Przez ponad rok wszystko ok. Od jakiegos czasu po połączeniu z
internetem zawiesza mi kompa /czas połaczenia bardzo różny - mogę
śmigac godzinę lub dwie a czasami już po włozeniu karty zawiecha/. Gdy
się zawiesza wyciągam kartę i system warca do normalnej pracy.
Przeinstalowanie Windowa i sterowników nic nie pomogła.
Co może być przyczyna ?