Re: Kopiowanie dysku - która metoda?

Autor: rs <no.address_at_no.spam.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 05:25:57 MET

On Wed, 11 Feb 2009 00:22:05 +0100, Osadnik <osadnik.www@wp.pl> wrote:

>Mam do skopiowania dysk twardy. Kompleksowo wszystkie dane i tabele
>partycji, typowa kopia 1:1.
>Jednak jest małe ale. Dysk źródłowy ma uszkodzone sektory.
>
>teraz pytanie która metoda lepsza:
>
>1. Użyć wbudowanego w płytę RAID niech zrobi kopie.
>2. Użyć oprogramowania które robi kopie dysku 1:1.
>3. użyć programu typu ghost i kopiować partycje po partycji
>(oprogramowanie musi być uruchamiane z płyty bo mam tylko dwa wejścia SATA)
>4. Inne metody przeze mnie nie wymienione.
>
>Co sie liczy? skuteczność / czas. czyli osiągniecie jak najszybszego
> [...]

ostatnio uzylem HDClone Pro do bezposredniego sklonowania dysku
systemowego, ktory juz mial poltora wiadra zlych sektorow. poradzil
sobie calkiem niezle, system chodzi jak za czasow swojej swietnosci.
jedyny problem byl, kiedy kazalem programowi rozszerzyc partycje na
cala przestrzen nowego dysku, co powodowalo niebieski ekran podczas
bootowania systemu. teraz nie chce mi sie juz walczyc o odzyskanie
tych 39MB. <rs>