Re: Reklamacja dysku Seagate z wadliwej serii

Autor: Harry <multiserwis.gdansk_at_wp.pl>
Data: Wed 11 Feb 2009 - 03:02:03 MET

> Chłopie, gdzie mam szukać innego dysku. Na allegro, w przejściu podziemnym
> WKD? Nie mam jak to zrobić. Szkoda czasu i atłasu.

"Chłopie", dałem Ci pomysł na takie załatwienie sprawy żebyś mógł oddać
czysty dysk do reklamacji. Czego oczekiwałeś? Że ktoś tu napisze:

"Podczas pełni księżyca wyrwij kartkę w kratkę z zeszytu A4. Pamiętaj, że
musi być formatu A4, a nie A5! Następnie na kartce narysuj ten dysk jak
najdokładniej potrafisz, dokładnie oznacz talerze. Trzy razy spluń na nie,
kartkę pognij i spal! Następnego dnia dysk będzie bez danych."

Nie jest moją winą to, że nie potrafisz znaleźć takiego samego dysku.
Patrząc po Twojej odpowiedzi domyślam się, że wielu przyjaciół też nie masz,
by Ci w tym pomogli. Swoją drogą wyszukanie dysku na Allegro w Twojej
okolicy, namówienie sprzedawcy na ten "manewr" i postawienie mu za to
flaszki - to może zadziałać. A jak nie masz na to czasu, to rozkręć dysk,
porysuj talerze, a potem całość sobie wsadź... Do kosza na śmieci...

H.