Re: hp pavilion dv5-1140ew - grzanie sie i lenovo ideapad y530 - niska jakosc

Autor: RD <rd_at_grupy.com1>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 23:05:49 MET

Piotr Florczuk pisze:
> Mam dv5-1120ew i nie narzekam. W pracy to wogole nie przeszkadza. I
> wcale nie jest tak glosno. Jeśli chodzi o grzanie to do tej pory się nie
> poparzyłem. :-)
>
> Piotr

  Ostatecznie zdecydowałem się na Asusa serii F3SG. Godne wykonanie, nie
grzeje się specjalnie. Jestem bardzo zadowolony, szczególnie z tego
powodu, że posiada upragnione przeze mnie S-Video, którego HP i Lenovo
nie posiadały. Dodatkiem jest wbudowany tuner TV.

Ale tu ciekawostka - zestaw do obsługi TV wygląda ładnie na zdjęciu:
http://www.ceneo.pl/showPicture.aspx?productID=1503631

Niestety producent nie pomyślał o rozsądnym rozwiązaniu podczerwieni..
dołączony jest klocek na USB, a do niego przewód z podczerwienią do pilota:

http://www.remotecontrol.philips.com/library/images/OVU4110_small.gif

Wielkość klocka to porażka! :> Pilot oczywiście chowa się w miejsce
slotu PC CARD/PCMCIA, ale gdzie do diabła mam schować ten klocek?
Przy okazji.. może istnieje inny sposób na podłączenie podczerwieni
zewnętrznej na USB?

  Pozdr,
Rafał