Re: kontroler sata na pci, naprawa windows przez konsole odzyskiwania

Autor: RD <rd_at_grupy.com1>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 22:56:09 MET

Jacek Kalinski pisze:

> No to podaj mu te sterowniki na dyskietce. Hint: F6 w trakcie startu
> instalatora z płyty (z resztą sam o tym pisze).
>
> Jacek

  Dzięki za podpowiedź. Robiłem to już wcześniej, jednak bez powodzenia.
Posiadam kontroler firmy Delock -
http://www.delock.com/produkte/gruppen/IO+Karten/Controller_card_2x_SATA_1x_IDE_70146.html

  Ściągnięte sterowniki ze strony, ale windows nie chciał łapać. Bez
żadnego komunikatu o błędzie wracał do strony z informacją, że należy
włożyć dyskietkę...

  Czy istnieje jakiś inny sposób? Poza nagrywaniem windowsa -integracja
sterowników, bo zwyczajnie nie wiem, które mogę mu zapodać.

  Pozdrawiam,
Rafał