Re: [pyt] Celerony w laptopach lenovo

Autor: Irokez <henric8_at_op.pl>
Data: Tue 10 Feb 2009 - 21:28:12 MET

Użytkownik "Mariusz" <spam.robots@mniam.com> napisał w wiadomości
news:gms2u6$98h$1@atlantis.news.neostrada.pl...

> Nie mam srubokreta, ktorym nie "pokaleczylbym" srubek. A i nie wiem czy
> sprzet nie jest jeszcze na gwarancji.

> Przepraszam, zwyczajnie zapomnialem :) Lenovo R61e 7650-8RG

oo.. widzisz, już fajniej.
Wpisujemy w google " Lenovo R61e " i dostajemy 1-wszy link
http://www-307.ibm.com/pc/support/site.wss/document.do?lndocid=MIGR-67859

Ściagamy Hardware Maintenance Manual i tam... na stronie 87 dokumentu mamy
"1130 CPU"
Removal steps of CPU.. bynajmniej z podstawki.

Jak chcesz rozebrać aby wymienic to pobierz ten dokument. Pięknie wszystkie
kroki opisane.

I co jak co, ale IBM/Lenovo jak widać nie robi problemów pod tym względem,
za co go cenię.

Pozdrawiam.

--
Irokez